En genganger af et tilbud på en gulvafslibning kan blive en fast bestanddel

19 July 2021 Anders Lundtang Hansen

Tit ser man jo kampagnetilbud, rabatordninger og perioder med tilbud på gulvafslibning for at lokke kunder til butikken.

Det er jo en yndet strategi, hvor man får faste kunder, abonnenter eller nye kunder til at kigge forbi ens butik, fordi man så her yder dem noget specielt, som de ellers ikke ville have fået, så de føler sig særlige og får tildelt noget, som de andre måske ikke får.

Eller man føler sig bare heldig over at falde over det tilbud på en gulvafslibning, som man længe har let efter, eller hvor man bare er på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt, når man finder det.

Måske havde man ikke ligefrem overvejet en gulvafslibning, men med det her tilbud kan man bare ikke sige nej.

Det kan jo være hos https://gulvkanonen.dk/ , at man falder over det tilbud.

Og det bliver sådan en stor succes, at man vælger at bibeholde det i forretningen.

Når et tilbud på en gulvafslibning kommer til at være i det vanlige udbud

Nogle tilbud er jo nogle, som firmaet ikke tjener penge på, men hvor man håber, at den markedsføring kan tjene sig ind igen senere ved at lokke nye kunder til.

Det er nogle gange et sats, og det kan man først måle senere.

Men nogle tilbud kan man sådan set godt tjene penge på, selvom man ikke får lige så meget i kassen, som hvis man havde sat ordningen på det normale prisleje.

Man opdager så måske, at det tilbud er noget, som der lokker mange kunder til – så hvorfor skulle man fjerne det?

Der er jo ingen regler for, hvor længe et tilbud skal være der, og hvis man nu tit får nye kender, så bemærkes det næppe, at tilbuddet tit er der, det er kun de lokale, der ser det – og de benytter sig alligevel af det.

Med tiden kan man gøre det til en fast bestanddel af ens ydelsespriser, uden man reklamer for det som et tilbud.

More articles